Doprava a dodanie
Vážený zákazníci zásielku Vám pošleme kuriérskou spoločnosťou DPD.
DOPRAVA ZDARMA
Urobte si radosť tovarom v hodnote 100 eur s DPH a viac a my Vašu radosť znásobíme – dostanete od nás DOPRAVU ZDARMA. U objednávky v nižšej hodnote počítajte prosím s cenou vybranej dopravy.
SR: Doprava nad 100 eur s DPH zdarma cez kuriéra + pri platbe prevodom na náš účet.
ČR: Doprava nad 100 eur s DPH zdarma cez kuriéra + pri platbe prevodom na náš účet.
TOVAR OZNAČENÝ SKLADOM odosielame do 24 h
Vašu objednávku na tovar označený skladom odošleme do 24 hodín počas pracovných dní. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu 1-2 pracovných dní.
TOVAR OZNAČENÝ Odoslanie do 48 hod.
Vašu objednávku na tovar označený "Odoslanie do 48 hod." odošleme do 48 hodín počas pracovných dní!
TOVAR OZNAČENÝ SKLADOM 1-2dni odosielame nasledovne
Vašu objednávku na tovar označený Skladom 1-2 dní odošleme v lehote 1-2 dní pracovných dní od objednania. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.
V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.
TOVAR OZNAČENÝ SKLADOM 2-5dní odosielame nasledovne
Vašu objednávku na tovar označený Skladom 2-5 dní odošleme v lehote 2-5 pracovných dní od objednania. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.
V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.
TOVAR OZNAČENÝ DODANIE 3-5 prac.dní odosielame nasledovne
Vašu objednávku na tovar označený Dodanie 3-5 prac.dní odošleme v lehote 3-5 pracovných dní od objednania. Tento tovar nemusí byť dodaný v tomto termíne alebo nemusí byť dodaný vôbec. Napr. z dôvodu, že daný model dodávateľ prestal dodávať a podobne. Tento termín dodania má informačný charakter. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.
V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.
TOVAR OZNAČENÝ DODANIE 7pr.dní odosielame nasledovne
Vašu objednávku na tovar označený Na objednávku 7 prac.dní odošleme v lehote 7 dní počas pracovných dní od objednania. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.
V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.
TOVAR OZNAČENÝ NA OBJEDNÁVKU odosielame nasledovne
Vašu objednávku na tovar označený Na objednávku odošleme v lehote 15 dní počas pracovných dní od objednania. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.
V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.
TOVAR OZNAČENÝ SKLADOM** odosielame nasledovne
Vašu objednávku na tovar označený Skladom** odošleme v lehote 3-5 dní počas pracovných dní od objednania. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.
V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.
*Väčšinu zásielok sa snažíme odoslať do 5 pracovných dní uvedené lehote a môžu lýšiť +/- 2 dni
Priebežne s Vami komunikujeme
Objednávku Vám obratom potvrdíme emailom. Keď nastane akákoľvek zmena stavu objednávky, hneď Vám zasielame email s danou informáciou. V deň odosielania tovaru od nás opäť dostanete email, že zásielka je práve vybavená a odoslaná k Vám. Pred osobný odberom na pobočke DPD dostanete SMS a email, od kedy si môžete zásielku vyzdvihnúť. Vďaka SMS tak budete mať číslo svojej objednávky po ruke a prevzatie prebehne rýchlejšie, preto prosím dbajte o správne vyplnenie telefónneho čísla pri objednávke. V prípade doručenia cez kuriéra DPD Vám príde SMS s číslom balíka. Telefónne číslo, z ktorého Vám príde SMS je zároveň telefónnym číslom priamo na kuriéra, ktorý Vám bude zásielku doručovať. V prípade potreby môžete kuriéra na toto telefónne číslo kontaktovať.
SPôSOBY DOPRAVY A PLATBY
Doprava -
- doprava Kuriér DPD 3,00 eur
- Packeta - doručenie na výdajne miesto 2,00 eur
- Packeta - na adresu 3,50 eur
Platba - - dobierka platba v hotovosti alebo kartou priamo pri preberaní 0,90 eur
- platba prevodom na náš účet pred odoslaním zásielky 0 eur
- platba kartou 0 eur
*Uvedené ceny sú s DPH a platia pre Slovenskú republiku
DORUČUJEME AJ V EURÓPE
- Doprava zdarma platí iba pre doručenie v SR a ČR.
Krajina | Hmotnosť | Cena | Predpokladaný termín doručenia |
Česká republika | 0-50 kg | 4,00 EUR | 1-2 dni |
Rakusko | 0-31,5 kg | 6,60 EUR | 2-3 dni |
Nemecko | 0-31,5 kg | 6,60 EUR | 3 dni |
Poľsko | 0-31,5 kg | 6,60 EUR | 2 dni |
Maďarsko | 0-31,5 kg | 6,60 EUR | 1-2 dni |
Holandsko | 0-31,5 kg | 12,00 EUR | 3-4 dni |
Dánsko | 0-31,5 kg | 16,00 EUR | 5-6 dni |
Belgicko | 0-31,5 kg | 12,00 EUR | 3-4 dni |
Irsko | 0-31,5 kg | 16,00 EUR | 6-7 dni |
Luxembursko | 0-31,5 kg | 12,00 EUR | 3-4 dni |
*Pokiaľ ste svoju krajinu v tabuľke nenašli kontaktujte nás na info@naj.sk informáciu o možnosti doručenia a cene Vám radi poskytneme
*Uvedené ceny sú s DPH, počty dní prepravy sú len orientačné
- Medzinárodná preprava zo Slovenska do krajín EU, ktoré sú súčasťou DPD
- Proaktívne informovanie príjemcu o dni doručenia
- Poistenie balíka do hodnoty 2 500 EUR v cene prepravného
- Sledovanie pohybu zásielky cez TrackTrace
- V okamžiku expedície zásielky je Vám zaslaní e-mail o odoslaní zásielky (nezabudnite si kontrolovať Vašu spamovú poštu aby sa predišlo zbytočným komplikáciám ! )
- Pred doručením Vám kuriérska spoločnosť DPD zašle sms s číslom balíka
- V prípade, že Vás kuriér nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň
- V prípade, že zásielku bezdôvodne nevyzdvihnete budú Vám okamžite po vrátení zásielky účtované všetky prepravné náklady spojené s neprevzatou objednávkou v zmysle zmluvných podmienok !
- Prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky. Pokiaľ zásielka vykazuje vady, rozbaľte ju iba v prítomnosti dopravcu. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnete zásielku prevziať ihneď nás o tom informujte, aby sme si dohodli ďalší postup. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie, či stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovacou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad. Pokiaľ zásielka žiadne vady nevykazuje, nie je dopravca povinný čakať na otvorenie zásielky.
Žiaľ v období od 1.4.2020 uvedené doručovacie lehoty negarantujeme pre obmedzenia spojené so šírením pandémie až do odvolania. Ďakujeme za porozumenie.