Doprava a dodanie

 
Vážený zákazníci zásielku Vám pošleme kuriérskou spoločnosťou  DPD.

 

DOPRAVA ZDARMA

Urobte si radosť tovarom v hodnote 100 eur s DPH a viac a my Vašu radosť znásobíme – dostanete od nás DOPRAVU ZDARMA. U objednávky v nižšej hodnote počítajte prosím s cenou vybranej dopravy.

SR: Doprava nad 100 eur s DPH zdarma cez  kuriéra + pri platbe prevodom na náš účet.

ČR: Doprava nad 100 eur s DPH zdarma cez  kuriéra + pri platbe prevodom na náš účet.

 

TOVAR OZNAČENÝ SKLADOM odosielame do 24 h

Vašu objednávku na tovar označený skladom odošleme do 24 hodín počas pracovných dní. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu 1-2 pracovných dní.

 

TOVAR OZNAČENÝ Odoslanie do 48 hod.

Vašu objednávku na tovar označený "Odoslanie do 48 hod.odošleme do 48 hodín počas pracovných dní! 

 

 

TOVAR OZNAČENÝ SKLADOM 1-2dni odosielame nasledovne

Vašu objednávku na tovar označený Skladom 1-2 dní odošleme v lehote 1-2 dní pracovných dní od objednania. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.

V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.

 

 

TOVAR OZNAČENÝ SKLADOM 2-5dní odosielame nasledovne

Vašu objednávku na tovar označený Skladom 2-5 dní odošleme v lehote 2-5 pracovných dní od objednania. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.

V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.

 

 

TOVAR OZNAČENÝ DODANIE 3-5 prac.dní odosielame nasledovne

Vašu objednávku na tovar označený Dodanie 3-5 prac.dní odošleme v lehote 3-5 pracovných dní od objednania. Tento tovar nemusí byť dodaný v tomto termíne alebo nemusí byť dodaný vôbec. Napr. z dôvodu, že daný model dodávateľ prestal dodávať a podobne. Tento termín dodania má informačný charakter. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.

V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.

 

 

TOVAR OZNAČENÝ DODANIE 7pr.dní odosielame nasledovne

Vašu objednávku na tovar označený Na objednávku 7 prac.dní odošleme v lehote 7 dní počas pracovných dní od objednania. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.

V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.

 

 

TOVAR OZNAČENÝ NA OBJEDNÁVKU odosielame nasledovne

Vašu objednávku na tovar označený Na objednávku odošleme v lehote 15 dní počas pracovných dní od objednania. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.

V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.

 

 

TOVAR OZNAČENÝ SKLADOM** odosielame nasledovne

Vašu objednávku na tovar označený Skladom** odošleme v lehote 3-5 dní počas pracovných dní od objednania. Radosť z nových topánok, oblečenia alebo iného tovaru z naj.sk si tak urobíte v priebehu niekoľkých pracovných dní.

V prípade, ak je platba prevodom na účet je táto lehota posunutá o dobu prijatia platby na náš účet.

 

 

*Väčšinu zásielok sa snažíme odoslať do 5 pracovných dní uvedené lehote a môžu lýšiť +/- 2 dni

 

Priebežne s Vami komunikujeme

Objednávku Vám obratom potvrdíme emailom. Keď nastane akákoľvek zmena stavu objednávky, hneď Vám zasielame email s danou informáciou. V deň odosielania tovaru od nás opäť dostanete email, že zásielka je práve vybavená a odoslaná k Vám. Pred osobný odberom na pobočke DPD dostanete SMS a email, od kedy si môžete zásielku vyzdvihnúť. Vďaka SMS tak budete mať číslo svojej objednávky po ruke a prevzatie prebehne rýchlejšie, preto prosím dbajte o správne vyplnenie telefónneho čísla pri objednávke. V prípade doručenia cez kuriéra DPD Vám príde SMS s číslom balíka. Telefónne číslo, z ktorého Vám príde SMS je zároveň telefónnym číslom priamo na kuriéra, ktorý Vám bude zásielku doručovať. V prípade potreby môžete kuriéra na toto telefónne číslo kontaktovať.

 

SPôSOBY DOPRAVY A PLATBY

 

  Doprava -

  • doprava  Kuriér DPD                                        3,00 eur   
  • Packeta - doručenie na výdajne miesto          2,00 eur
  • Packeta - na adresu                                         3,50 eur

    Platba - 
  • dobierka platba v hotovosti alebo kartou priamo pri preberaní           0,90 eur
  • platba prevodom na náš účet pred odoslaním zásielky                        0  eur
  • platba kartou                                                                                           0 eur

 

*Uvedené ceny sú s DPH a platia pre Slovenskú republiku

 

DORUČUJEME AJ V EURÓPE

  • Doprava zdarma platí iba pre doručenie v SR a ČR.

 

Krajina Hmotnosť Cena  Predpokladaný termín doručenia
Česká republika 0-50 kg 4,00 EUR 1-2 dni
Rakusko 0-31,5 kg 6,60 EUR 2-3 dni
Nemecko 0-31,5 kg 6,60 EUR 3 dni
Poľsko 0-31,5 kg 6,60 EUR 2 dni
Maďarsko 0-31,5 kg 6,60 EUR 1-2 dni
Holandsko 0-31,5 kg 12,00 EUR 3-4 dni
Dánsko 0-31,5 kg 16,00 EUR 5-6 dni
Belgicko 0-31,5 kg 12,00 EUR 3-4 dni
Irsko 0-31,5 kg 16,00 EUR 6-7 dni
Luxembursko 0-31,5 kg 12,00 EUR 3-4 dni

 

*Pokiaľ ste svoju krajinu v tabuľke nenašli kontaktujte nás na info@naj.sk informáciu o možnosti doručenia a cene Vám radi poskytneme

*Uvedené ceny sú s DPH, počty dní prepravy sú len orientačné

  • Medzinárodná preprava zo Slovenska do krajín EU, ktoré sú súčasťou DPD
  • Proaktívne informovanie príjemcu o dni doručenia
  • Poistenie balíka do hodnoty 2 500 EUR v cene prepravného
  • Sledovanie pohybu zásielky cez TrackTrace 
  • V okamžiku expedície zásielky je Vám zaslaní e-mail o odoslaní zásielky (nezabudnite si kontrolovať Vašu spamovú poštu aby sa predišlo zbytočným komplikáciám ! )
  • Pred doručením Vám kuriérska spoločnosť DPD zašle sms s číslom balíka
  • V prípade, že Vás kuriér nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň
  • V prípade, že zásielku bezdôvodne nevyzdvihnete budú Vám okamžite po vrátení zásielky účtované všetky prepravné náklady spojené s neprevzatou objednávkou v zmysle zmluvných podmienok !
  • Prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky. Pokiaľ zásielka vykazuje vady, rozbaľte ju iba v prítomnosti dopravcu. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnete zásielku prevziať ihneď nás o tom informujte, aby sme si dohodli ďalší postup. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie, či stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovacou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad. Pokiaľ zásielka žiadne vady nevykazuje, nie je dopravca povinný čakať na otvorenie zásielky.

Žiaľ v období od 1.4.2020 uvedené doručovacie lehoty negarantujeme pre obmedzenia spojené so šírením pandémie až do odvolania. Ďakujeme za porozumenie.

 Cenník pre Slovensko platný od 28.1.2023 nájdete tu >