Reklamácia
Na tovar zakúpený na NAJ.SK sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému u nás zakúpenému tovaru je dodaná faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad.
- Odporúčame vyplniť Reklamačný formulár, v ktorom jednoducho vyplníte informácie k reklamácií.
- Napíšte názov produktu, ktorý si želáte reklamovať a uveďte dôvod reklamácie spolu s podrobným popisom reklamovanej vady.
- Zadajte číslo bankového účtu.
- Tovar na reklamáciu nám zašlite čistý, spolu so sprievodným listom(napr. Reklamačný formulár) a faktúrou(Záručný doklad) na adresu: Martin Bartoš, Juraja Sklenára 95/25, 05201, Spišské Tomášovce
Ak nemáte možnosť vytlačiť si sprievodný list(Reklamačný formulár), do balíka k tovaru vložte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorej vyznačte reklamovaný tovar. Uveďte dôvod reklamácie spolu s podrobným popisom reklamovanej vady, číslo bankového účtu. Ďalej postupujte od bodu 3.postupu uplatnenia reklamácie.
Iné informácie:
➤ Pre stiahnutie kliknite tu - Stiahnuť formulár
Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.
Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.